INFO@HETFLOWERPOWERKOOR.NL

Het Flowerpowerkoor Heerenveen

Songs of the sixties

Meedoen

Een keertje een repetitieavond bijwonen? Dat kan altijd!

Nieuwe leden zijn van harte welkom, zeker jongeren en verder vooral tenoren, bassen en sopranen.  Mocht je geïnteresseerd zijn, kom  eens kijken op de dinsdagavond bij Onder de Linden in Luinjeberd.

Aan Aspirant leden wordt gevraagd voor te zingen met de dirigent en een lid van de muziekcommissie. Als dat positief uitvalt ben je maximaal 6 weken op proef.  Binnen of aan t eind van deze 6 weken volgt er een gesprekje en wordt er weer gezongen met de dirigent. Bij positieve uitkomst van beide kanten ben je dan vanaf dat moment koorlid van Het FlowerPowerkoor.

Er wordt wel wat van je gevraagd.  Er moet thuis veel geoefend worden en bij optredens wordt alles uit het hoofd gezongen. Ook wordt van je verwacht dat je zoveel als mogelijk de repetities bijwoont en dat je positief tegenover onze visie staat. Maar laat je niet afschrikken. Uiteraard krijg je alle tijd!

De contributie bedraagt €210,- per jaar (of €17,50 per maand) en we repeteren elke dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in de zaal bij Café Onder de Linden in Luinjeberd.

meer informatie? mail naar info@hetflowerpowerkoor.nl